11.07.1995…11.07 do Sudnjega dana

Neka se Allah dz.s. smiluje napacenim srebrenickim dusama I svim bosansko-hercegovackim koje stradase od dusmanske kame sto im zatra trag da se I dan-danas njihovi ostaci traze I sabiraju. Dzelate ne samo na Ahiretu vec I na dunjaluku neka snadje patnja nesnosna I da kad ih nestane, I trag za njima ne ostane. Amin ya rabbi-l-alemin!

Nijedno bice koje ima ljudskosti nece ostaviti ravnodusnim srebrenicka tragedija. Mene licno boli jer jeto moj narod koji biva klan I silovan svakih 50 godina, mucen na svaki moguci nacin. Cak I pravda koju zadluzuje na kraju izostaje.

Narocito me bole ispaceni likovi na snimcima pada grada. Narod je 3 godine gladovao, bio zeljan naosnovnijeg-secera I soli. I onda kad su zvijeri usle, valjalo bjezati. Kako su ikog noge mogle nositi kad je tijelo bilo iscrpljeno I gladno…..a gdje strah da se dusmanu ne padne u ruke?! Te me slike strasno proganjaju i bole -glad I nemocnost na licima…

Mars Mira za moju dusu predstavlja farz koji cu ako Bog da izvrsiti cim mi se ukaze prilika. To je najmanje sto se moze uciniti uz dovu da im Allah dz.s. podari dzennet koji su kao sehidi zasluzili.
ove godine moj clan porodice je ucesnik marsa…kaze da je Srebrenica grad duhova kao I Potocari. Provokativni natpisi svugdje (vidite da se ne smije zaboraviti kroz sta se proslo). Narod koji ih docekuje na razlicitim dionicama je vise nego gostoljubiv. Nemaju puno, ali sto imaju iznose I nude (predobri smo I to je uzrok nasih tragedija). Nije mi se svidjelo sto sam cula da je jedan od organizatora drekom I arogancijom pozivao na red I organizaciju I to pred ucesnicima marsa, bh gradjanima I strancima. Takvi nam ne trebaju! Ko god da su!

……………Srebrenica………

Da se ne ponovi, a da se ne ponovi, ne smije da se oprosti niti zaboravi! Nijedan grad, nijedno selo I cijela BH!

Allah jerhamuhum i da porodice nadju koliko-toliko smiraj u sta sumnjam.Amin

Inna lillah ve inna ilejh radziun!

1 komentar

  1. selam alejkum…

    Srebrenica je dozivjela nezapamcen genocid pred ocima citavog svijeta…Taj isti zapad kojem nazalost mnogi od naseg naroda vjeruju….

    Marsevi mira I protesti nisu za mene ali dova za nevino nastadalu bracu I sestre Srebrenice svakako….isto tako da katile koji su pocinili taj gnusni I mucki cin da stigne nesnosna kazna kako na ovom tako I na onom svijetu…Amin Ya Rabb..

    Kazem ja nisam za marseve…nemam naravno nista protiv toga ali imam nesto bolje od toga….

    Kao sto ti rece da ti je fard taj mars,mislim da bi roditelji imali jos veci fard nad njima a to je svakako da svoje evlade salju prvo u mejtef a onda na dalju islamsku edukaciju…pa cisto sumnjam da bi nam taj neprijatelj preko drine ikada napravio kakvo zlo…..

Komentariši